Home » Publicaties » Onderzoeksrapporten » Iene Miene Media 2013

Iene Miene Media 2013

In Iene Miene Media 2013 wordt opnieuw het mediagebruik van jonge kinderen (0-7 jaar) onderzocht. Net als in de eerste editie van Iene Miene Media, in 2012, blijkt dat ouders sterk betrokken zijn bij het mediagebruik van hun kind. Ze zeggen goed na te denken over wat zij hun kinderen aan media voorschotelen, praten met hun kinderen over het mediagebruik en stellen regels als een maximale tijdsduur voor mediagebruik op. In 2013 is ook aandacht besteed aan de verschillen tussen ouders. Verschillen vaders en moeders in het gebruik van digitale media in de opvoeding? Denken ze anders over het mediagebruik van hun jonge kinderen? Of zijn vaders en moeders het hierover eens? Aan dit onderzoek van Mijn Kind Online in opdracht van Mediawijzer.net hebben 1001 ouders van kinderen tussen 0 en 7 jaar meegedaan.

Tags en rubrieken
Leeftijden: 
Trefwoorden: